Sovmorgon

Idag var det mamma och jag igen och då passade jag på att ta lite sovmorgon. Åt lite vid halv sju men somnade sedan gott om och sov till nio. Mamma trodde inte att det var sant. Så det blev sen frukost idag...



Vi gick till lekparken och lekte en stund på förmiddagen. Jag åkte rutschkana och det var riktigt skoj. Första gången var det lite otäckt men när jag fick prova en gång till så kittlade det lite skönt i magen. Sedan fick jag gunga en liten stund. Det var så härligt att sitta där och lyssna på fåglarna och titta mig omkring så jag somnade. Man skulle alltid få sova i en gunga...

 

Nu har jag börjat få äta lite rån och smörgås. Det är kul att plocka med fingrarna och sen är det ju så gott! Jag är ju en stor kille nu så jag vill helst göra allting själv, men mamma och pappa tycker inte det. 
 


"Nano nano... I´m a spacecowboy..." Nej, jag är ingen rymdvarelse. Jag bara provar mina lurar till i morgon när jag ska på mammas och mormors dansuppvisning. Tänk er, en och en halv timme med dans och musik som jag älskar och till det en massa människor att titta på. O´boy vad jag ska ha skoj!!!! 

Kommentarer
Postat av: robin

jag saknar min kusse, men vi ses väl kanske nu när kim kommer upp nästa vecka :)

2007-05-05 @ 18:14:45
Postat av: and//

Jajamensan jag kommer till farmor/mormor. Ska bara åka å bada först.

2007-05-05 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0