Regnet det bara öser ner...



Idag öser regnet ner men det gör inget för jag sover så gott då. Jag, mamma, Ullis och Allis har varit på öppna förskolan idag och sjungit och lekt. Det var ett tag sen vi var där och det var kul att träffa kompisarna igen och sjunga tillsammans. Fick en ny kompis idag, Julia, hon är ett halvår äldre än oss men väldigt snäll.  Idag hade korten kommit som vi tog för en månad sen. De blev jättebra. Jag skrattade med hela ansiktet. Mamma blev supernöjd. Ska äta lite mellis och sen ska jag röja lite. Ska se om jag hinner dra ner videon idag oxå....

Kommentarer
Postat av: robin

har han inga killkompisar?

2007-05-21 @ 19:35:13
Postat av: and//

de e en riktig tjejtjusare tills han kommer på att tjejer kan vara jobbiga å snacka massa tjejsnack...

2007-05-21 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0