frukostgröt

Gomorron alla vänner. Nu har jag ätit frukost med hela kroppen. Annars är jag inne i en period när jag inte vill äta mat eftersom det gör ont i munnen. Om bara de där tänderna ville komma ut nån gång.... Jag gillat att titta under lugg just nu, fast jag ingen har. Man blir lite mystisk då. Eller... En annan rolig sak är att sätta tungan mellan läpparna och spruta bubblor. Oj vad det kan spruta mycket!  Nu kan jag även nicka med huvudet. Skaka på det har jag kunnat länge men nu kan jag även nicka. Fast det kan göra ont, för ibland står det ett bord i vägen. Aj, aj, aj. Idag spöregnar det ute. Vet inte vad vi ska göra idag. Kanske en fika med Allis eller öppna förskolan. Får se vad mamma hittar på. (vi kanske köper hus idag)   

  

Kommentarer
Postat av: kim

lycka till med husköpet!!

2007-05-09 @ 09:37:31
Postat av: pappsen:::

Tackar men mammsen var nog lite ivrig på det huset: Vi är tyvärr inte stenrika men skulle vilja vara :-)

2007-05-10 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0