Barnens dag i västerås!


God morgon, en hel natt utan mamma å de gick ju bra. Visst längtar vi men två grabbar skall väl klara en helg.


Vi åkte ned till stan å alla som var nere i lördags måste fattat att alla med barnvagn va dä. Ni skall få se blider på några kompisar jag träffade..

  
Just de, Emelie var där me farmor å farfar sen träffa vi Axl, de e han i bortre vagnen den unga killen fast vi e nog lika stora..  :-)


Axl ville bli polis men han va för lite ännu! Han når inte knappen man startar sirenen på .

 
På kvällen kom min Fadder Thomas å vi övade lite bibelkunskap (nähh skulle inte tro det, jag e för liten för de ännu så snart du Thomas). Vi lekte allafall ett bra tag innan jag nu somnat i TV soffan så pappsen han inte få på pyjamasen. Men men i morrn skall vi simma i kolbäck å jag skall få åka rutchkana har Helen (badfröken) lovat......

Kommentarer
Postat av: faster no 1

stan va ÖVERSÅLLAD av pygmeer fy fasen.. =/ typiskt man skulle dit just då..
jag är ju aldrig på stan annars...

du ser iaf ut och.. va på språng..

2007-05-13 @ 11:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0