Vi har köpt hus!!!!

Jaha, så var det äntligen klart. Vi flyttar in i vårt nya hus 15 augusti. Eller rättare sagt så blir det vårt då. Mitt och mamma o pappas rum sak visst göras om först. Spännande. Får fira ett årsdagen i nya huset. Pappa o jag vet vad vi ska göra när han är ledig i höst... Stora ytor att utforska. Huset vi ska flytta till är 116x116 kvadrat, byggt i soutterängstil. Öppen planlösning och 6 rum o kök. Stort dubbelgarage till pappas stora glädje. Växthus till mamma. Vitt mexitegel och insynsfri tomt. Grannen har pool.... Får lägga på charmen. Nu vet ni vad ni ska göra i augusti då flyttlasset går... Snart kommer mäklaren som ska sälja vårt hus.

Kommentarer
Postat av: kim

va roligt!! grattis!! .. ni får väl också bygga pool? då behöver ni inte bli kompisar med rannen, de är ändå så jobbiga. grannar alltså

2007-06-12 @ 18:11:06
Postat av: and//

ja precis det ja. tänk om man kunde bo mitt i stan utan grannar! nejrå det här blir nog bra, nån som vill köpa ett hus på dalavägen?

2007-06-12 @ 20:05:07
Postat av: anett

flytta kul!!! jag är i kualalumpur heeela augusti så synd då

2007-06-14 @ 22:01:11
Postat av: Berith

Grattis!
Kul att Ni kan flytta in så snabbt. Är ju knappt 2 månader till dess.
Vilken adress får Ni?
Det är jättekul att följa Filips framsteg. Verkar vara en kille som är riktigt alert.
Kram
Berith

2007-06-16 @ 12:03:46
Postat av: robin

min blogg är www.happyhamster.webblogg.se om du ville veta.
cool med huset!

2007-06-16 @ 16:38:17
Postat av: kim

Har fille blivit för cool för att skriva nu när ni skaffat hus eller??

2007-06-16 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0