Semester i Norrland!

Hej allihopa nu har jag varit i Åsele hos gammelfarmor Anna. Det har gått jättebra å vi har busat å busat.


Här hjälper jag Anna att laga lite god mat!
Kolla handtaget på rullatorn där hänger ett larm det var kul att försöka trycka på!



Nu skojar vi vid matbordet



Faster Sussi! Kolla jag har en kammo-mössa det har inte du. Jag fick av pappa..


Nu har vi sagt adjö för den här gången till Anna för att nu är jag hos Farfar....


Vi får se vem som somnar först, vem tror ni? Vi hör av oss å talar om vem som vann somnatävlingen, oj i skrivande stund somnade farfar....

Kommentarer
Postat av: faster no 1

du HAR en OVERALL oxå men de har väl inte dina föräldrar talat om... vavava??
Hm jag ska SY en mössa till mig sådeså...
farfar somnade först.. jag vann!

2007-06-26 @ 21:01:43
Postat av: Annika W

Kul att se lite bilder på dig söt-Filip. Det var roligt att äntligen få träffa dig och busa lite
Kram Tindra & Alva som kom hem ett IKEAbesök och tre kräkstopp senare.....

2007-07-11 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0