Köp vårat hus!!!


Idag var pappa med på inskolning på öppna förskolan. Pappa kan inga sångtexter det måste vi öva på. Mina tjejpolare Tyra och Allis fick vara med när jag lekte. Visst e jag snäll....


När man sjunger får man välja djur från den här resväskan jag sitter i, tänkte de kunde sjunga om mig men icke sa nicke..
Nu har jag alla fall börjat säga tack tack om jag får något jag vill ha. det får jag oftast. Sen har vi haft visning på vårat "gamla" hus, ingen anstormning, men det hade varit några här i allafall så nu får vi vål hoppas på att nån vill köpa till ett ok pris. Pappa e jätteorolig att ingen vill ha hans hus så jag kanske får det så kan det andra huset bara vara en bonus...

Anmälan till flytthjälp fre- sön skickas på [email protected]

Sov så gott för det gör jag nu......

Kommentarer
Postat av: and//

ni som undrar vilken fre - sön så är det i augusti 17-19:e

2007-06-19 @ 22:07:33
Postat av: Mormor


Kommer naturligtvis!!!!

2007-06-20 @ 06:12:18
Postat av: faster no 1

då är jag bortrest..
men jag kan vara barnvakt...
kanske...
elelr koka kaffe jag har nämligen fått en .... eh.. en stor sten på ryggen.. en hemsk olycka.. verkligen...
Den skedde två dagar innan flytten...
japp så e de...

2007-06-20 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0