kalas och grillning

Igår var det full rulle igen hela dagen. Vi firade gammelfarmor Gun med lunch och fika i hennes trädgård. Kul att träffa stockholmarna. När vi  kom hem därifrån hade vi spanienbesök. Benita var på sverigebesök och passade på att träffa oss. Hon hade sin varghund Cesar med sig. Han var stor och lite otäck till en början men vi blev snabbt kompisar. Han slickade mig under fötterna så att jag skrattade. Jag fick även dra honom i pälsen utan att han sa nånting. Men han var nog kittlig under tassarna för de ville han inte att jag skulle ta i. Min fadder Sussi och hennes kille kom oxå. Vi grillade och busade hela natten.  
 Benita busade med mig. Jag fick flyga högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0