Jag är ledsen att det har tagit tid men...

det har varit lite mycket just nu. Ni Fattar tror jag. Men i allafall.
 
Den här dagen skulle jag på utflykt till "skvallerbäcken" med Allis, men det fanns inget vatten så våra mammor kunde inte skvallra så det blev till att prova min nya lekpark som jag skall bo vid. Den syns nästan :-)


Igår var jag å hälsade på hos farmor och torsten. Där finns det en damm som man inte får leka i men tydligen har farmor gjort ett undantag för söta mig...


Till farmor kom mina sysslingar Lukas å Hannes, de grabbarna gillar oxå att lattja med vatten så vi hade skoj. Men Lukas fastnade inte på bild. Till slut var allafall både hannes å jag dyngsura men jag hade ju fått massor med nya kläder av dem som var torra så det gjorde inget. Å minst glad blev jag åt en T-Shirt som ni kommer att se längre ned när jag e med morfar.

 
Å så idag söndag har jag varit på avslutning av babysimmet i kolbäck. Det har varit skitskoj att bada så vi kommer att fortsätta till hösten. Samtidigt har vi haft visning på vårat hus idag som vi hoppas sälja för massor med pengar så pappa får en ny bil å mamma en ny soffa i det nya huset som vi inte har vågat ta några bilder på ännu..
Så nu får mäklaren Jack se till att trissa upp priset!!!


Jag fick göra morfar lite glad genom att ha min heja tröja. Han behövde lite stöd idag för han var med i metartävlingen i hallsta igår å var just inte allt för pigg idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0