Farfar och jag

Oj vad det var kul att komma hem i gen. Alla leksakerna stod kvar där jag hade lämnat de. Det var bara att börja leka med de igen. Sen har jag fått träffa mina kompisar som jag har saknat.
I söndags var det full rulle hela dagen. Babysim på morgonen och sedan hade vi besök hela dagen. Först av mormor och morfar och sedan kom farfar och kusin Adam. Jag var lite blyg för farfar först för det var ju ett tag sen vi sågs men sen så läste vi Molly Mus tillsammans. Adam fick också lyssna. Det är spännande med en killkusin. Vi är ju inte så många grabbar i släkten.... 

 Farfar och jag läser. Vem som läser för vem vet ingen.

I måndags fick jag äntligen träffa Allis igen. Vi lekte hela eftermiddagen. Först hemma hos mig och sedan hemma hos henne. Tänk vad kul vi har. Vi ska hitta på mycket bus bara hon lär sig krypa. När vi kom hem igen så kom morbror och Emma och hälsade på. De hade köpt jordgubbar. Mums!!!

Idag har vi varit på utflykt till Vallby med BVC och Öppna förskolan. Det var så roligt när getterna bråkade så jag var tvungen att skratta. Det var många barn som jag kunde leka med och några kände jag igen sen förut. Mio, Tyra, Albin mfl. Vi lekte och busade. Det fanns så mycket plats att krypa omkring och utforska världen på. Jag fick tom leka med de större killarna och tjejerna. Vi lekte glasskiosk men jag skulle inte få nån glass först men efter ett tag så fick jag oxå en. Men utan choklad. Farfar kom oxå till Vallby. Vi hann busa en stund. Men jag hade så mycket spring i kroppen att jag inte satt stilla så länge. 
 
 Jag och Mio i samspråk. Jag passade på att ge igen för gammal ost så pappa ryckte ut. 
  Farfar och jag i gröngräset.

Javisst ja. Har jag berättat att jag numera kan resa mig utan stöd och ta två steg. Snart så springer jag ifrån er!!!

Kommentarer
Postat av: faster no 1

oj när du kan springa kan du komma o skjuta med mig de e skoj, mamma o pappa köper säkert nån fin bössa åt dig...

2007-06-05 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0