10 månaders koll

Idag har jag varit på koll hos Margareta på BVC. Eftersom jag inte hade ökat i vikt förra gången så ville hon se att jag hade gjort det nu. Självklart hade jag gjort det, 400 gr. Växt hade jag oxå gjort, 74 cm lång är jag nu. Hon gjorde även en 10 månaderskoll fast jag bara är lite över nio månader. Den klarade jag galant. Margareta berömde mig och sa att jag var en duktig kille för min ålder.
Igår var jag hos Allis hela dagen. Först fick vi lunch på Dinners. Sen blev det lek under parasollet på Allis gräsmatta. Vi hade jättekul. Vi dansade tillsammans och blåste bubblor på varandra. Allis ville pussas men det hade jag inte tid med. Tjejerna måste man hålla lite på halster eller...

 

Kommentarer
Postat av: faster no 1

jag skulle passa mig om jag vore du...
hört att tjejers pappor ofta har hagelbössor...
ifs de kan ju vara när tjejerna är lite äldre...

2007-06-09 @ 16:00:36
Postat av: anett

Va duktigt det måste bero på alla bäbisaktiviteter ni går på.Adam kunde inte gå förrän han var 14 månader. Han fick ju oxå bara krypa runt hemma bland hundarna.Han gillade verkligen att käka hundmat..........

2007-06-09 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0