Släkten är tillbaka!



Nu har ju hela släkten varit på semester, å tydligen de flesta på öland så alla ville träffa mig idag..
Farmor, mormor, morfar och Maja var här på lite fika mellan flyttkartongerna. Jag fick en liten "nig..." docka av kusin. den va kul! Mormor satte på mig en blöja fast baklänges de var lite kul tyckt vi när vi såg det.. men varför göra som alla andra?

Pappa bara jobbar hela sommaren men snart skall vi vara hemma tillsammans å bara busa hela dagarna. Då jobbar ju mamma å drar in pengarna, härligt...

I morgon skall vi till vårat nya hus å bestämma vad jag skall få för tapeter i mitt rum för vi flyttar nog inte förrän söndagen den 19:e då hinner vi fixa mitt å mammas sovrum, ja pappas med men han får väl inte bestämma färg....

Nu finns alla mina blogg kompisars länkar till höger en bit ner där ni kan läsa om min släkt kolla dem!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0