poolbad

  Här är min nya stol. Visst är den fin?

Igår eftermiddag blev det ett dopp i poolen. Tog det lite försiktigt innan jag kastade mig i . Passade på att hälla vatten på mig med vattenkannan först. Jag hade kunnat bada länge. Det fanns så mycket att utforska. Grässtrån i vattenet att plocka, spadar att plaska med mm.

    

Avslutade med att ligga och lufttorka och plocka med gräs.



Igår kväll hade mamma och pappa bestämt att jag skulle somna själv som jag gjorde när jag var liten.
Jag protesterad en stund men sen beslöt jag mig för att sova. Sov sen i min egen säng till halv åtta.
Ganska skönt att slippa trängas, ska kanske göra det i natt med....

Kommentarer
Postat av: faster no 1

men gu har ni haft ungen i sängen..
hm jaja säger då de..
verkar kul med pool jag har en på mitt jobb.. lakvatten i verkar vara extra fint de.. .. tror jag...
stolen va fin...

2007-07-17 @ 17:10:55
Postat av: kim

Nakenfis!!!

2007-07-17 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0