Önskelista & kalas

Idag har jag varit på IKEA med mamma och mormor. Vi har tittat på möbler som jag kan ha i mitt nya rum. Samtidigt passade jag på att leka med deras leksaker och åka rutschkana. Vi var även på Toys r us för mormor skulle köpa present åt mig. Oj oj oj vad det fanns massor av leksaker att undersöka. Tv och tvspel att titta på och trycka på en massa knappar.  Ikväll har vi packat och tömt garderober. Det ska komma en tant och titta på den i morgon. Nu är jag supertrött och knölig. Men sova det vill jag inte. Inte när datorn är på. Allsång är det oxå på tv.
Snart fyller jag 1 år och det kommer jag att fira i vårt nya hus. Alla som vill vara med är välkomna 29 augusti. Jag brukar sova en stund på eftermiddagen ca 14-15.30. Men sen är det fritt fram.
Här är en liten önskelista på vad jag önskar mig men annars kan ni låta fantasin flöda. 

Kläder eller presentkort på kläder. Har visst växt ur mina. Har 80 på byxor och 86 på tröjor.
Presentkort på IKEA eller se nedan.


SMILA SOL plafond

Det här är en lampa som jag önskar mig: Smila från IKEA
TROFAST Stomme
Vit trofast hylla IKEA
BENNO Vägghylla
Benno vit vägghylla från IKEA

Böcker, Max, Ludde, Totte  etc.

Annars tycker jag om musik, bollar och allt som man kan knäppa och pilla på. Djur och saker som man kan dra eller köra är kul.

Vi ses den 29.
 

Kommentarer
Postat av: Magnus&Emma

Vi bara väntar på att du ska fylla år...din present har vart inköpt lääänge nu! :-)

2007-08-01 @ 09:05:26
Postat av: faster no 1

jag gilalr inte köpa presenter..
sen är de inte konstigt du redan vid 1 år vill ha en bokhylla?
är de itne så att dina föräldrar bestämmer vad du ska ha??
=P

2007-08-01 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0