Kling o Klang


 Jippi! Vi har sålt vårt hus!!!!!

Idag har jag, mamma, morbror och Emma varit i Eskilstuna på allsång. Först hälsade vi på hemma hos getterna. Spanade in den största med horn men tordes inte riktigt hälsa på honom. Han var lite otäck när han bräkte. Skällde tillbaka lite. Mamma tyckte att jag kunde hälsa på de små killingarna men de var väl ingen match. 
Sedan fick vi sjunga för full hals. Pippi, Kling o Klang och Prussiluskan kom på besök och sjung lite med oss. 
Nästa gång vill jag åka karusell!!! 

    

Jag har även träffat mina kusiner. Kim var på snabbvisit på väg upp till farfar. Det skulle fotas men vem har tid med det när det finns en katt att dra i svansen, en vattenskål att bada i och en hund att leka med....
  

Kommentarer
Postat av: Magnus&Emma

Vilken härlig dag vi hade på zoot filip! Nu får du spana in morbrors och Emmas blogg ;-)

2007-07-23 @ 11:33:31
URL: http://eaochmange.webblogg.se/
Postat av: and//

den var spännande. vad ska hända om 21 dagar...

2007-07-24 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0