hole in one!

Helgen har varit lugn. Vi har packat o pysslat.
I lördags var jag o hejade på pappa o morbror som spelade golf. Det gick inte så bra för de. Kan inte förstå varför. Fattade fort att man skulle få bollen i hål!!! 

 Har precis gjort hole in one!
 Pappa o jag somnade i gungstolen efter grillpartyt.

I söndags kom flera av mina kusiner på besök. Robin, Amanda och sen Maja. Jag visade de min pool som jag tycker om att plaska i. Maja och jag lekte länge. Vi hade jättekul!
 Maja och jag poserar.

Idag ska jag bada i poolen när jag sovit en stund. Ska ta en bild och visa er den, den är superfin. Ska även ta ett kort på min nya stol som pappa snickrat. Den passade bra vid bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0