hej alla vänner..

Jakten på en ny kamera fortsätter i förvirrad takt. Nu vet jag inte vad jag vill ha för kamera. Gått runt å tittat å frågat men alla rekomenderar olika kameror så det blev svårt att bestämma sig.
Filip hade så skoj när mamma klippte gräset så de var synd att inte gick att ta bilder då.
Vi har ju en självgående klippare å det var den som klippte med camilla. Det såg så kul ut att filip nog tittade en halvtimma på mamma. Nu får vi se vad helgen bjuder på för väder men vi hoppas kunna åka till E-tuna på lördag för det är Mora Träsk då annars är ju markoolio där på söndag. Det visar sig å till något nytt kommer upp får ni en gammal semesterbild från gotland.. Pappa//


Kommentarer
Postat av: kim

jaa, jag gillar min kamera, fastän den tog rosa bilder första dagen i paris.. hmm. kameraexperten helt ok, alltid jobbigt med ev reklamatoner. fick kameran snabbt. samma som mandas, men hennes va typ billigare än min.. på siba

2007-07-05 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0