fruktstund med pappa

                               
Så här kan det se ut när jag äter/dricker frukt. Riktigt söt tycker pappa att jag är. Här hemma försöker vi att packa lite i taget. Eller jag packar helst ur lådorna. Igår blev det inte så mycket gjort. Jag var lite trött eftersom natten inte gav mig så mycket sömn, inte nån annan heller för den delen. Jag sov mest hela dagen. Inatt har jag sovit desto mera. Tog sovmorgon och överraskade mamma med att sova till efter åtta. Nu ska vi ut och träffa Allis. Har hört att hon har lärt sig krypa. Nu ska mammorna få jobba....

Kommentarer
Postat av: Magnus&Emma

Vad fin du är Filip :-D

2007-07-24 @ 16:11:17
Postat av: robin

aaahhhh zoombi bäbis!

2007-07-25 @ 15:34:03
Postat av: faster no 1

ärligt talat de där ser lite äckligt ut... =P

2007-07-26 @ 17:08:06
URL: http://gasenibotten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0