Eskilstuna med MARKOOLIO

Nu ni har jag varit på konsert i Eskilstuna, det började med en shoppingsväng på tuna park men det blev nästan ingenting handlat, bara mamma hittade nåt.
Sen träffade jag Olle han e född i oktober men hade 6 tänder å var en gla kille.. (lillslaktarns)


Först började mamma med att vinna på godis-hjulet, fast de e ju inte lördag idag så jag fick en giraff med bara lite godis i sin ryggsäck...


Nu ser ni att vi har varit å lyssnat på MARKOOLIO! i spöregn dessutom.


Det var så skoj att jag somnade å sov hela spelningen...


Till sist blev det en bild på mig å pappa från våran norrlandsturne. Här gungar vi i strömsund.

Nu ni, nu tog jag 6 steg helt själv, har bara visat farsan 3-4 steg tidigare så innan jag blir 11 månader skall jag väl kunna gå själv hoppas vi... för det vore kul bara....och kameran som vi fotat med idag har vi lånat av morfar.. nej men va f-asen nu gjorde jag det igen 6 steg.
Veckan framöver är uppbokad med junibacken och Julitta med morfar å mormor så nu får det bli bra väder......

Kommentarer
Postat av: mami

alltså dina kusiner gick när dom va 3 månader...
och föddes med tänder..
dom kunde cykla när de va 8 månader..
sådeså

2007-07-09 @ 15:48:22
Postat av: ROBIN

Hejja fille!
(hoppas han inte blir mobbad för fille-pille i skolan sen!!)

2007-07-09 @ 19:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0