Brassebesök

Idag fick vi besök från Brasilien. Johannes och hans tjej kom och hälsade på. Hon var spännande men jag förstod inte henne för hon pratade bara portugisiska, men hon var snäll. Jag visade de hur man kastar ut saker från altanen. Fick även låna Johannes solbrillor, visst blev jag snygg. Tror att jag skulle passa in i Brasilien...

 

Sen fick jag bada själv i badkaret för första gången. Har växt ur baljan och är nu en stor kille. Idag blev jag faktiskt 11 månader. Grattis till mig själv!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus&Emma

Vilken cooling, stora killen nu! Har pappa återhämtat sig efter helgen ;-)

2007-07-30 @ 13:51:01
Postat av: Filips blogg

Japp nu jobbar pappa igen pigg å glad..:-)

2007-07-30 @ 14:57:22
Postat av: kusin nr1 eller två(robin)

hej fille, vad önskar du dig i present då?

2007-07-31 @ 17:47:25
Postat av: fille

Det kommer en önskelista inom kort..

2007-07-31 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0