Snart Jul ju..

blir jag påmind om när vi är på ÖF:an. Å en minnesvärd tanke kan vara att det inte är den perfekta julklappen utan familjen å kärleken som julen handlar om och om det skulle bli en perfekt julklapp så är det bara glitter.....

Ja ja tänk om det var så, hursom det är faktiskt sorligt att det börjar närma sig jul för det betyder att det bara är fyra dagar kvar som jag å filip kan gå till ÖF å det har ju blivit en trygg vana att få vara där å leka å tjattra så nu är ju min ledighet också snart slut å putte skall börja på dagis. Kommer säkert ha det jättekul å bra men va f-n det här livet som vi har nu är inte alls dummt..  Jag vill inte att det skall bli som vanligt... men vad gör man..

 i morgon fre hoppas jag att det blir en tur till centrum för vi får äntligen hämta DVD:n som varit på lagning så vi kan spela in programm igen. Sen kan det bli en kort tur till stolphusgatan å tomta lite för sen hinner vi inte dit troligen så kanske vi får snusa på färsk bebbe...

Här ser ni en kille som nu sätter på sig sina stövlar hela tiden å traskar in. Jättekul när de är blött!
image497

         

Sen har vi lite paketinslagning förmodligen till mig för jag fick inte vara med.  hmm undrar vad det blir för present. Ni som undrar om ni får komma å äta tårta kan dyka upp lördagen den 15:e har vi sagt från typ lunch å fram till 19 då jag troligen är bortbjuden på grabbkväll i surahammar.. gamla jobbarkompisar Vi får se.. Sen har vi ett par bilder på grabbensom gillar att sitta på pottan å det är väl bra...

Hoj hoj
Anders//

Kommentarer
Postat av: kim

bra ide´ fille!! jag ska också be nån ta kort på mig när jag är på toa... coool

2007-12-06 @ 15:43:04
Postat av: Magnus&Emma

Tack för julkortet :-)Du får lära din lilla kusin allt du kan sen...gå med stövlar, sitta på potta m.m. :-D

2007-12-06 @ 18:16:47
Postat av: robin

tack tack för julkortet!!!!

2007-12-08 @ 01:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0