Lugn och skön dag!

Först tack för grattulationer, kort,sms, besök å telefon "sjungningar" Ni är två som sjungit i telefon idag å ni vet vilka ni är. Hade ingen inspelningsutrustning till telefon men de var kanske tur.. :-)
Kollade av en händelse hotmailadressen som jag för övrigt INTE använder men där fanns lite bilder från julgalan. Här kommer ett par stackars bildbevis på bla köpingsgänget..

image513
Ja de är jag min chef å en av "dem"

     
   

image520
Här kan ni tänka att Linda knäade vid de två ölflaskorna. Conny som inte syns bakom det svarta håret höll på att svimma!

Nu är det dax att ladda för avslutningen på ÖF i morgon go Natt!
Anders//

Kommentarer
Postat av: Jenny med Mandy

Vi måste ha suttit vid samma långbord ser jag nu! Jag rattade alltid in mig mot den högtalare som man ser på några av bilderna, men vi satt alltså längre ned i längan :D

2007-12-14 @ 20:44:28
URL: http://nynne.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0