Grattis till oss alla tre!

image554

Inatt sov filip helt själv hela natten för första gången sedan Mars, helt sjukt vad tiden går fort men de var så länge sen faktist. Vanligvis har han ju somnat själv å vaknat vid ettiden på natten å då orkar man ju inte ta stirden om att stanna kvar i sin säng å senaste veckan har han dragit vakna-tiden till 4-snåret så vi skulle sätta in en åtgärd efter julafton men oj oj vad vi blev lyckliga när Filip vid 06.23 ropar ( åjust ropar) PAPPA PAPPA. Då måste jag erkänna att livet känndes bra. Tror inte alls att min tid hemma i höst har varit bortkastad. Det har bara varit nyttigt för oss alla tre tror jag å det börjar till o.m. ok att börja jobba efter nyår.

Julfirandet känns som det är under kontroll, det skall handlas lite frukt å sen skall det dukas fram lite samt köra ett varv med damsugaren om inte "putte" gör det.
Just nu har jag "ensamtid" för millan å filip är i stan å lämnar en liten sak till fadder Sussi.
Ja ja granen är klädd å solen skiner så det blir nog en tur ute i kylan innan lunch å ni får lite bilder från senaste dagarnas familjemys..

   Nyvaken efter middasluren..

     Tomten dansar inte längre...

      Go natt å sov gott pojken...

Anders//


Kommentarer
Postat av: faster no 1

ok vart kommer hunden in i samanhanget...

och tomtar finns inte därför fungerar dom inte...

2007-12-22 @ 15:49:59
Postat av: kim

filip! nu får du komma hem till min mamma och dammsuga!!

2007-12-22 @ 22:41:08
Postat av: robin

jag fatta inte vad du mena när du kommentera i min blogg!

2007-12-23 @ 10:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0