God Jul i stugan

  
dan före dan före dopparedan var jag tomte hemma hos Sussi. Sen kom Emelie och Joel o hälsade på. Jag snurrade ner en kula från granen o då måste man hänga tillbaka den innan nån ser det.

image568

På julaftonsmorgon hade vi haft besök av tomten så då fick vi öppna paket.

 

Lagom till lunch kom släkten på besök. 
  

När de vuxna tittat klart på Kalle kom äntligen tomten. Jag hjälpte till att dela ut julklappar. Alla hade varit snälla i år.

    

tomten fick en kram innan han skulle gå.

image578

    
Sen blev det lekstund.

Tack tomten för alla mina fina och roliga paket!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Tack Camilla, Anders och Filip för en helt
underbar julafton med mycket god mat och fina
julklappar. Filip, vi är mycket stolta för att
få vara din mormor och morfar. Du är ett riktigt
charmtroll. Vi älskar dig också ända
högt upp
från stjärnorna och ända ner till marken. Vi ses
till middagen hos gammelfarmor. God fortsättning!

2007-12-25 @ 09:15:35
Postat av: robin

tack för julklapparna fille å anders och camilla! ni får era nån gång snart!

2007-12-25 @ 13:41:25
Postat av: faster no 1

vi sakna inte dig alls...

spelar ingen roll julen
finns iaf inte..

2007-12-25 @ 13:43:32
Postat av: faster no 1

klart vi sakna dig..
och de kom en tomte han kunde inte läsa o alla paket kom fel..
helt knasigt

2007-12-25 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0