Glöggfest

Igår var vi på glöggfest i Hallstahammar. Vilket röj det var. Med tvilllingarna Erik o Emillia och storebror Linus hade jag jätteskoj. Vi lekte bla doktor med Sussi. Sen fick jag prova alla deras roliga leksaker - elvisp, bilar, motorsåg, tvättmaskin mm. Pappa blev avundsjuk för deras pappa hade köpt en fyrhjuling, jättestor. Jag hade så roligt på kvällen att jag hade svårt att sova i natt. Nu när jag väl hade somnat gott i min vagn väckte Bengt mig, grannen, så nu är inte min mamma så glad. Men jag får väl vara extra kramig och snäll på eftermiddagen. I morgon blir det fest på Stolphusgatan. Då ska jag vara extra snygg med fluga!!!

image597

image598

Ha det gott, igelkott!   (det lärde Linus mig igår)
 

Kommentarer
Postat av: faster no 1

oho en... eh prins..

2007-12-30 @ 21:35:25
Postat av: faster no 1

akta så du inte skadar dig på raketer nu...

2007-12-31 @ 12:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0