December

Nu är det mindre än 24 dagar till julafton och jag (anders) har varit på julgalan i ABB Arena med jobbet. Julmat å fri dricka i baren.... jag tror jag druckit 6-7 cocacola ikväll. Visst i början på kvällen var det lite sug i öl & vin tarmen men nu när jag åkte hem var det riktigt skönt att köra.
Bara så grymt synd att jag missade kameran för vi satt verkligen vid scenen å linda bengtzing la sig på bordet bredvid oss å sjung. vi fick bara någon trumpetande snubbe på vårat bord, sen var ju markoolio, sonia alden, linda sundblad, andreas johnson å jerry williams mfl. Sen dansade vi med mats å micke från en annan del av köping å några av deras polare. Vi har bilder i en kam,era på jobbet så jag hoppas verkligen att jag får tag i dem för de var sköj..
image482
Nu är det gokväll å ny dag lite senare

And//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

de va ju skoj, tur de inte blev full o antastade folk... som är mer kända än dig..

2007-12-01 @ 08:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0