Avslutning!

image521

       
       
       

Så var det alltså slut på ÖF tiden för pappa å mig....det var massor med folk på avslutningen å lite rörigt men vi hade kul allafall. Gröt skinkmacka å Ullis som spelade julmusik. De var ungarna å finska föreningen men vad gjorde det? Sen har jag sista dagen lärt mig åka rutchkana helt själv det har inte vågat tidigare utan var tvungen att hålla en hand men nu så.. Sen åkte vi massor med kana så det kanske kommer upp på önskelistan.

Vi ses hej hopp!
F//


Kommentarer
Postat av: kim

hej filip... jag ør så sjølv upptagen att jag glæmde bort din pappas fædelsedag.. å ni vågar jag inte ringa. tror du att han færlåter mig eller? (jag ør dansk!)

2007-12-14 @ 10:25:24
Postat av: anders

ja ha du jag vet inte riktigt för robin gjorde samma lika så nu har vi det inte roligt här hemma...

Pratade inte du om spanien? tycker det låter mera spännande än danmark fast det här var kanske bara en "undercover"..

2007-12-14 @ 11:12:36
URL: http://galin.webblogg.se
Postat av: kim

näää, jag lekte bara dansk på jobbet. jag gillar inte danskar, de är så dryga

2007-12-15 @ 10:33:53
Postat av: Cocos

Hej Filip!

Vilka fina bilder! Jag kommer att sakna dig massor men hoppas att du kommer förbi ÖF ibland och hälsar på!!

*kram*

2007-12-18 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0