6 dagar till jul!

å lagom till det har jag lärt mig städa med damsugaren, kanske tack vare min lilla från billiga Nisse. Vem vet? Igår flyttade allafall fiskarna från Tv-rummet så de slipper sola så mycket å vi fick bort lite furu från rummet. dessvärre blev det furu vid matrummet iställe men nåt måste ju fiskarna stå på så länge tills vi hittat nåt alternativ.
Vi har hört kommentarer på stan att vi inte visat det nya TV skåpet men det är ju inte klart ännu så de är inte mycket att visa upp. Det skall nog upp skåpstommar längs hela väggen med bänksiva å bort med hörnskåp för att få en renare linje så det har vi att jobba på!

Nog om detta här kommer ett videoklipp å ett par bilder från Måndagen:
image550

image551




Hej hopp!
F//

Kommentarer
Postat av: faster no 1

heer gu håller man dammsugarn så där blir man ju aldrig klar...
kasta nu inte hörnskåpet..

2007-12-18 @ 17:30:02
Postat av: robin

hallå ta hit barnet så han får dammsuga hos mig...jag orkar inte!

2007-12-18 @ 22:14:55
Postat av: Magnus&Emma

Lär din blivande kusin det där med att dammsuga sen :-)

2007-12-19 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0