Tänder!!!!!!

Jippi! Idag har mina tänder tittat fram. Inte undra på att jag inte kunnat sova på nätterna när det är de som spökat. Två stycken gaddar har jag nu och fler är på väg.
Idag har jag varit på Stavtorp hos mormor o morfar för mamma skulle klippa sig och sen skulle hon få fotmassage. Nu blev det så att jag somnade om i mammas knä efter att jag varit så ledsen så hon får ta massage en annan dag. Klippa sig hann hon iallafall. Morfar och jag har haft jättekul idag. Vi har badat flera gånger och lekt med crazy daisy, en sprutande blomma. Sen åkte jag på morbrors gamla traktor och tutade. Gammelfarmor Gun kom och fikade och morfar åkte till bagarn, min morfar tycker om bakelser.
Nu har jag o pappat spelat fotboll och gungat i hängmattan. Dax för välling o säng.

  "Så här gör man morfar med vattenkannan."
 Brum, brum, brum - tuuuuutttt!!!!!

 Ser ni mina fina tänder???

Kommentarer
Postat av: Magnus&Emma

Fille nu är din lilla "kusin" här...Lurvig och söt! Vilka fina tänder, nu kan du bita mamma & pappa när de är för jobbiga;-)

2007-08-08 @ 06:45:34
Postat av: robin

grattis fille med tänderna!

2007-08-08 @ 11:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0