Tack allihopa för uppvaktningen, grattiskort och

alla alla presenter för jag fick verkligen jättemånga. Nu är jag jättestor kille.
 kolla vad jag är stor nu!

men jäklar nu funkade ju telias bredband. Pappa fick brev idag att det skulle ta ytterligare 8 dagar för oss att få det men då kokade han, så då skulle vi göra en medeltidsuppkoppling och ringa med telefonmodem så när vi kopplade funkade helt plötsligt bredbandet. Tur det för telia för vi skulle ju skicka brev till sverker på svt..

Här kommer lite bilder fråm förr
jag å mamma på ZOO E-tunaZillah å totte va där oxå.
Det bara regnade men vad gör det! 
 Här packar mamma så mycet att jag måste stå i min leksakslåda för att hon inte skall ta den
 jag har lärt mig flirta, syns väl..
 Min kompis Emelie hälsar på i mitt nya lekrum
 Vi har byggit koja.
 Min pappa har hittat en frukostmössa åt mig.
Min tvillingbror Melvin? Nej men vi går i samma föräldragrupp å vi var verkligen lika den här dagen då vi hade nästan lika kläder med. Mel:s pappa tog mig en gång då han skulle ta melvin. hmm...
 Här är jag en sista gång i min gamla trädgård se drog jag...
 här hinner inte pappa med.
 I mitt nya hus får man sitta på handfatet och borsta tänderna, kul tycker jag..
 Här äter jag en stor frukostmacka med pappa 
 Jag är ganska söt jag, tycker pappa..
 Här får jag mina paket av föräldrarna innan frukost...
 Mina tårtor som mamma gjort.. mumms...
En ettårs bild på min muminstol..
 Vad kul, mamma blåste åt mig....
 Nu har jag massor med paket att öppna, gissa om jag blev trött på kvällen.
 Jag fick en tunnel man kryper in i av faster sussi den va kul
 Min familj, tokiga va!
 Men ingeting mot vad min tokiga farfar är...
 Just det ja!
 Så nu blev jag så här trött och sover just nu middag. Tackar allihopa alltså, nu är vi på banan igen med datorn..... 

Kommentarer
Postat av: faster no 1

oj vikken farfar..
suprice jag har två tunnlar till =)

2007-08-30 @ 17:33:00
Postat av: robin

ohno morfar är en larv!

2007-08-30 @ 18:52:59
Postat av: kim

halåå!! grattis från din dumma kusin som helt har glömt bort sig. men du ser ut att haft dig en jätte bra födelsedag ändå!

2007-09-02 @ 08:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0