Stort hus

Nu har vi fått vårt hus. Oj vad stort det var. Jag hade massor att utforska både ute och inne. Pappa har rivit tapeter i mitt rum och det är bara att börja tapetsera. Blått blir det och sen ljust också. Jag tror att det blir perfekt. Kul att få flytta in på söndag. Mamma kan inte lägga in några bilder idag för hon har ingen sladd med sig.  det får bli en bildkavalkad senare. Dåkan ni även få se mitt nya fina rum. Idag ska pappa o jag hämta köksbord och skänk. Sen ska vi kanske köpa micro för våran börja ryka. Och det tar sån lång tid att få välling på kvällen, den måste ju svalna först!

Kommentarer
Postat av: robin

roligt roligt! När får man hälsa på då? På files födelsedag kanske?

2007-08-16 @ 19:17:58
Postat av: Anonym

man får komma när man vill. vi är i huset hela helgen, tapetserar på lördag och flyttar på söndag. sen bor vi där. kom gärna och hälsa på. annars är ni välkomna på kalas den 29.

2007-08-17 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0