Kalasvecka

Ingen telefon och ingen dator. Gissa om pappa var tokig igår. Telia var inte värda mycket igår. Telefon blir det på torsdag, får vi hoppas, och dator om två veckor. Nåja då får vi kanske nåt annat gjort istället. Imorgon börjar våran kalasvecka. Vi är några stycken som fyller under veckan. Emelie börjar och Allis avslutar. Lite tårta blir det. Igår kom jag på att jag kunde sticka ut på gatan. Pappa och jag var på baksidan men jag tog sats och gick och kröp om vartannat och tillslut var jag ute på gatan. Gick längs grannarnas murar och tog en sväng på vändplatsen innan pappa tyckte att det fick vara nog. Morfar kom och tog en fika med oss när jag vaknat. Jag kastade yoghurt i hela köket. Fick faktiskt lov att duscha efteråt. Sen plockade vi bland lådorna. Jag hittade några påskägg som var roliga att leka med. Annars är det roligt att vattna eller att bjuda på välling i mugg. Jag häller upp och mamma/pappa dricker.

Kommentarer
Postat av: robin

Fille, passa dig annars får du en sele i födelsedagspresent!!

2007-08-21 @ 20:11:20
Postat av: faster no 1

vore väl bättre om den där pappan höll reda på ungen..
staket e bra oxå...
med el....
nä de va till hästar de ju.. =/

2007-08-21 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0