Hej hopp i lingonskogen

Idag tog jag o pappa sovmorgon. Vi sov fortfarande när mamma åkte till jobbet. Det är jobbigt att sälja hus ska ni veta. Det var det vi gjorde igår. På kvällen sågade pappa ner en massa buskar o pratade med granntanten (hon gillar att prata) och mamma gjorde ordning inför mitt kalas. idag ska hon visst baka och blåsa ballonger. Det ska bli kul att träffa en massa människor men jag kommer nog att bli lite blyg. Tur att vi har delat upp kalaset på två dagar. Annars kanske jag inte skulle orka träffa alla!

Kommentarer
Postat av: Eva Bergqvist

Hej Filip
Dina släktingar i Håbo Tibble, Jakobsberg och Sydney vill bara säga grattis på födelsedagen. Hoppas det blir riktigt roligt på kalaset. Hälsa Mamma och Pappa också
Kramar från Eva, Klasse, Jenny, Thomas, Lucas, Hannes och William.

2007-08-29 @ 09:29:24
Postat av: Anonym

tack så jättemycket! ni får komma o hälsa på mig o familjen i nya huset nån gång.

2007-08-29 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0