Gomorron!

Nu har jag sovit i nya huset för först gången. Jag sov som en stock hela natten till tio över sex i morse. Vilken helg det har varit. Men nu ska det väl lugna ner sig. Bara att plocka upp lite kartonger o ställa lite möbler på plats. Tack alla ni som hjälpte oss med flytten!!!! Mitt rum är nu blått och jättefint. Men det andra rummet som vi skulle tapetsera blev inte klart. Tapeterna var vikta och nya kommer inte förräns den 29. Nåja allt kan ju inte gå bra. Allis var o hälsade på i lördags. Försökte få henne attt jaga mig men det gick inte så fort när hon kröp men hon försökte iallafall. Igår fick jag träffa Emelie. Henne hade jag fullt sjå att jaga. Hoppas att telia kommer och installerar telefon och adsl idag så att jag kan visa er lite bilder. Tills det funkar hemma får mamma skriva på jobbet.

Kommentarer
Postat av: faster no 1

ja de är ju tur ni har folk som orkar med att flytta på saker.. jag hatar verkligen sånt...
och de behöver man ju itne ta personligt...
ifs ingen fråga heller...
inte jaga tjejer dom ska jaga dig!

2007-08-20 @ 16:33:15
Postat av: robin

coolt, ska bli ku latt se hur ni har dte i nya huset. jag var nog bara i erat förra hus typ tre gånger. Dumt

2007-08-20 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0