försäljare

Igår var vi riktiga försäljare. Både garderob och vitrinskåp blev vi av med. Är det nån som är intresserad av ett soffbord eller en kökssoffa så vet ni var det finns. Annars så var det fullt hus. Gästerna avlöste varandra. Först var mormor här på fm och sen kom Emma o Magnus på em. Men inte gör det mig nåt, jag älskar ju människor. Lite annat hann vi med än att bara fika. Vi var och plockade vinbär och krusbär hos Allis, fast de är på semester så henne fick jag inte träffa. Sen beställde vi framkallning på kort från det att jag var bebis. Vem vad som kan hända med datorn i flytten... Igår kväll busade jag med pappa igen. Jag låtsas gå till trappen och sen när pappa ropar på mig så säger jag nej och sen skrattar jag och låtsas gå dit igen, tittar på pappa o skrattar. Så kan vi hålla på länge för det tycker jag är så skoj! Busa det är det bästa jag vet!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0