farfar är här

I morse när jag vaknade var farfar här. Han kom igår kväll när jag redan hade somnat. Kul!
Vi har varit på 3 års kalas hos Emelie. Det var kul att jaga henne och leka på hennes gräsmatta men tårta det var inte så gott. Det är bättre med bulle.
Igår hade vi avslutning på föräldragruppen på Vallby men tyvärr så var det bara jag o Melvin som kom. Men vi hade kul ändå. Hittade en kompis, Elliott, som vi kunde leka med. 
Nu har vi äntligen fått telefon men dator får vi vänta på i 8 dagar till. Pust!!!
I helgen blir det kalas igen. Nu är det Maja som fyller 8 år. Stora tjejen blir hon. Jag tror jag hoppar över tårtan men kanske det blir nån bulle som slinker ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0