Badkruka? Inte jag!!!

Idag har mamma o jag haft semester. Vi har bara varit. Har badat nästan hela dagen. Tillslut sa mamma att jag var tvungen att komma upp o värma mig.
Träffade fransmannen i grannhuset. Trodde länge att det var en tjej men han hette ju Axel. Han är 18 månader men vill inte gå själv. Men klättrar det gör han överallt. Vi utbytte lite taktik. Han är och hälsar på sin mormor o morfar annars bor han i Renne? 40 mil från Paris. Vi kanske ses imorgon vid staketet, då kanske han kan lära mig nåt på franska så kan jag lära honom svenska. Annars så är bebisspråket internationellt gångbart. Alla låter lika.
Idag var vi till Floragatan med blommor till Allis pappa som fyllde år men tyvärr var de inte inne. Mamma o jag fick gå hem o gunga ihängmattan istället. Det är så himla roligt!!!
När pappa kom hem (tidigt denna vecka) var vi ner och tittade på tapeter men mina päron kunde inte bestämma sig, får se om de lyckas komma överens tills vi flyttar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0