1 år!!!!

Idag blir jag stora killen. Går från bebis till barn. Tänk vad som händer bara man fyller 1 år. Och tänk allt som har hänt under mitt första år. Om bara 50 minuter för ett år sedan ploppade jag ut.
Imorse sjöng mamma o pappa för mig och jag fick en massa paket. Flera saker som lät och som man kunde plocka med. Efter frukosten kom farfar upp för trappan och jag fick paket av honom med. Tre roliga tröjor o pengar.
Medan mamma gjorde tårtor gjorde vi oss klara och sen gick vi till dalavägen och pappa byggde klart balkongen. När mamma kommer hem från jobbet ska vi göra klart tårtorna och sen kommer det gäster. Vi hade tänkt ha kalas ute men nu när hösten är här får vi nog vara inne i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0