Påskafton


Efter en jobbig natt, enligt mamma och pappa, var det dags för påskfrukost. Jag fick gröt och de fick korv.
Lite fuskigt eller hur? 

 Jag vill också smaka.


 Dr. Phil löser problem på TV:n. Kanske kan jag lära mig något. Eller stoppa nåt i videon.


 Fiskarna är roliga att prata med.


 Jag kan stå själv!


 Har precis varit ute o gått längs med soffan. Pappa är min trygga famn.


Idag har jag lyckats kissa i toaletten, men från skötbordet. Pappa fick sanera badrummet sen. Han var inte så glad...
Annars har jag mest rest mig och gått efter möblerna. Det är så himla roligt. Jag känner mig ganska säker på mig själv så ibland släpper jag taget och lyckas stå själv i några sekunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0