Klättermus

Hej på er alla glada! Nu var det ett tag sen jag hörde av mig. Men det har varit lite mycket. I söndags var jag på babysim. Nu var pappa med för första gången. Jag visade allt som jag kan. Jag tom dök från bassängkanten. Jag tror att pappa blev lite imponerad. Hemma är det full fart som gäller. Jag har upptäckt att man kan klättra så det praktiserar jag så ofta som jag kan. Trappan var spännande. Igår var jag hos fotografen på öppna förskolan. Det var lång väntetid för vi var många barn som ville fota oss. När det äntligen var min tur så var jag jättetrött men det var bara att smila upp sig när kameran kom fram. Han var lite rolig faktiskt. Lekte med en liten docka så jag var tvungen att skratta högt.


Pappa o jag borstar tänderna.


Nu har jag fått en egen gunga hemma på gården.


Det är gott med råtta.


Nu står jag länge utan att hålla i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0