Full rulle

Här är det full fart som gäller. Jag far fram som en tornado och upptäcker världen. Tänk att det finns så mycket att undersöka. Och smaka på. I helgen var det sommarvärme och kalas för mamma. Släktkalas på altanen. Det var kul att få visa allt som jag kan men tänk vad man blir trött. Både av solen och av att vara i farten. Jag somnade gott.

 

Kokböcker är roliga, både att riva sönder och att bita på.



Badtime med mamma.



Gör som mamma gjorde när hon var liten. Ut med skivorna på golvet och surfa på de.



78 cm och 8810 gr är matchvikten idag. Var på BVC och gjorde BOELtest. Skulle lyssna på några bjällror. Det var roligare att leka med leksakerna och med Margaretas (min sköterska) nycklar.
 


Jippi!!! Jag kan stå själv. Riktigt långa stunder nu.

Kommentarer
Postat av: robin

det går inte att klicka upp bilderna..varfördåå

2007-04-17 @ 22:11:27
Postat av: faster no 1

säg grattis till din mamma..
sen ska du inte stoppa in saker i videon.. ifs svårare nu för tiden kanske , nu har man väl DVD...

hm där kan man skyffla in smaaaala saker.. (tips)

2007-04-18 @ 06:14:43
Postat av: anders

fattar inte varför det inte går att klicka plötsligt, undersöker nu....

2007-04-18 @ 09:33:43
Postat av: and//

Nu går det att förstora dem igen.
mamma säger tack.
Jag är förresten bara 72 cm lång...

2007-04-19 @ 19:17:00
Postat av: Emma

Full fart här som vanligt :-D
Nu du Filip är morbror ute och åker båt. Får se hur han mår i morgon:-)
Go`natt!

2007-04-19 @ 21:46:26
URL: http://emmzan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0