Buskul på BR

Oj vad kul jag har haft idag. Har varit med mamma och mormor till Tuna Park i Eskilstuna. Fick leka länge inne på BR leksaker. Jag provade flera lära gå bilar. Det var musik och det blinkade, ja de var spännande. Provade även ett aktivitetsbord, där kunde man utforska saker - precis som jag gillar. Lärde mig även att dansa därinne. Det var ju bara att böja lite på benen och vifta på rumpan. Jag hade kunnat vara inne på den affären hela dagen men det fick jag inte. Fick krypa runt och utforska lite andra leksaker innan det var dags att gå. Ska väl erkänna att jag var ganska trött just då men det behöver väl ingen få veta. Mamma och mormor tycker att jag pratar lite högt ibland men alla ska väl veta att jag är och hälsar på. Jag tycker ju bara att livet är underbart.  
Håller just nu på att lära mig stå utan stöd, så det provar jag överallt. Visst ramlar jag ner på rumpan efter en stund men jag tycker att det är kul att klara mig själv.


      full rulle på BR
  cool kille

Kommentarer
Postat av: kim

hej filip!!
snart kommer din kusin till stan. ses runt den 12maj!!
fast du kanske är för cool för att träffa en gammal kusin??

2007-04-17 @ 07:58:45
Postat av: filip

Aldrig för cool för att träffa dig. Fast du är gammal...

2007-04-17 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0